شایعه ها قوت گرفت: عکس جمجمه در صفحه اول سایت رسمی Call of Duty
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

call_of_duty___modern_warfare-wallpaper-1920x1080

اگر خبرهای چند روز اخیر را پی گیری کرده باشید حتما شنیده اید که وب سایت های IGN  و خرده فروش GameStop اعلام کردند Ghost نام بعدی بازی سری Call of Duty می باشد.

 

هم اکنون در صفحه اول سایت رسمی COD تصویر اسکلت یک جمجمه مرموز قرار داده شده است که تقریبا اگر شکی در خصوص این نام وجود داشت، اکنون به حقیقت پیوست.

20130430 call of duty ghosts شایعه ها قوت گرفت: عکس جمجمه در صفحه اول سایت رسمی Call of Duty

همان طور که در بالا مشاهده می کنید این لوگو جمجمه اسکلت هم اکنون در صفحه اول سایت رسمی این سری قرار دارد. اگر از طرفداران این سری باشید حتما شخصیت Ghost را به خاطر می آورید که نماد وی، جمجمه اسکلت بود.

با ثبت نام در سایت، مشاهده خواهید کرد که این لوگو به آرامی پر می شود.

Activision هفته گذشته در مسابقات پلی اف بسکتبال NBA یک تیزر تبلیغاتی را پخش کرد و اعلام کرد که قرار است در ۱ می از عنوان جدید سری COD رونمایی کند. با این حال ما انتظار این را داشتیم که هر سال، شاهد معرفی یک Call of Duty جدید باشیم.

زمان و شواهد تا به امروز همه چیز را به اثبات رسانده و هر روز شایعات قوی تر می شود. Treyarch’s  امسال استراحت می کند و مسلما Call of Duty جدید توسط سازنده سری Modern Warfare یعنی  Infinity Ward عرضه خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که نام سری بعدی COD قطعا Ghost خواهد بود یا خیر؟

انتظار می رود مثل هر سال بازی در ماه نوامبر و برای PC و همه کنسول ها عرضه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب